gemeente Steenbergen | Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Steenbergen

Officiele publicatie

Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Steenbergen

Burgemeester en wethouders van Steenbergen:

In behandeling genomen het verzoek tot het aanwijzen van een nieuwe heffings- en invorderingsambtenaar.

Overwegende dat wegens wijzigingen in de organisatie het wenselijk is een nieuwe heffingsambtenaar aan te wijzen

Gelet op artikel 231 lid 2 sub b en sub c van de Gemeentewet en artikel 1 lid 2 Wet WOZ

Besluiten:

1.

de medewerker Bezwaar en Beroep, team Servicecentrum, taakveld WOZ, aan te wijzen als gemeenteambtenaar belast met de heffing van gemeentelijke belastingen (heffingsambtenaar);

2.

de teammanager Servicecentrum aan te wijzen als plaatsvervangend gemeenteambtenaar belast met de heffing van gemeentelijke belastingen (plaatsvervangend heffingsambtenaar);

3.

de teammanager Servicecentrum aan te wijzen als gemeenteambtenaar belast met de invordering van gemeentelijke belastingen (invorderingsambtenaar);

4.

de vervanger van de teammanager Servicecentrum aan te wijzen als plaatsvervangend gemeenteambtenaar belast met de invordering van gemeentelijke belastingen (plaatsvervangend invorderingsambtenaar);

5.

de besluiten van 31 oktober 2017 in te trekken (BM1703786 en BM1703788);

6.

dat dit besluit in werking treedt met ingang van 1 januari 2021.

Steenbergen, 15 december 2020
Hoogachtend,
Burgemeester en wethouders van Steenbergen,
De secretaris, De burgemeester,
M.J.P. de Jongh, RA R.P. van den Belt, MBA