gemeente Steenbergen | Bekendmaking Straatnaambesluit wijziging wegen rondom A4 na ingediende bezwaren

Bekendmaking Straatnaambesluit wijziging wegen rondom A4 na ingediende bezwaren

Burgemeester en wethouders van de gemeente Steenbergen;

In behandeling genomen de ingediende bezwaren op het besluit tot straatnaamwijziging wegen rondom de A4, d.d. 22 april 2014.

Gelet op de Algemene wet bestuursrecht, artikel 6 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen en de “Verordening naamgeving en nummering” d.d. 29 maart 2010 van de gemeente Steenbergen.

m a k e n b e k e n d:

• I.
    dat op basis van de ingediende bezwaren:
    • 1.
      De gekozen straatnaam het Zwarte Wiel (voorheen Stierenweg) wordt vervangen door de straatnaam Kladwijck.
    • 2.
      Het adres Kladde 60 wordt gewijzigd in Kladwijck 1.
    • 3.
      Het adres het Zwarte Wiel 1 (voorheen Stierenweg 1) wordt gewijzigd in Kladwijck 3.
    • 4.
      De gekozen straatnaamwijziging Aanwas voor de adressen Drielindekensdijk 2 t/m 4 en 1 t/m 7 wordt ingetrokken. De straatnaam Aanwas wordt voor deze huizen weer gewijzigd naar Drielindekensdijk
  • II.
    Bent u belanghebbend en het niet eens met dit besluit op bezwaar dan kunt u een beroepschrift indienen bij de Rechtbank Zeeland-West-Brabant, team Bestuursrecht (Postbus 90006, 4800 PA, Breda). De termijn voor het indienen van een beroep bedraagt 6 weken na de bekendmaking van deze publicatie De inhoud van het besluit met bijbehorende situatietekening kunt u vinden op www.gemeente-steenbergen.nl. Voor het in behandeling nemen van een beroep is griffierecht verschuldigd.
    Het indienen van een beroep schorst niet de werking van het besluit. Heeft u er een spoedeisend belang bij dat het besluit niet in werking treedt dan verzoekt u de voorzieningenrechter van de Rechtbank Zeeland-West-Brabant om een voorlopige voorziening te treffen. Voor het in behandeling nemen van het verzoek is eveneens griffierecht verschuldigd.

16 Juli 2014

Burgemeester en wethouders van Steenbergen