gemeente Steenbergen | Geaccepteerde melding aan de Bloemendijk 34 te Dinteloord

Geaccepteerde melding aan de Bloemendijk 34 te Dinteloord

Op 25 februari 2022 heeft het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Steenbergen een melding op grond van het Activiteitenbesluit milieubeheer geaccepteerd. De melding is ingediend voor metaalbewerking in een klein gedeelte van de loods bij het bedrijf Leijdekkers Metaalbewerking aan de Bloemendijk 34, 4671 PN te Dinteloord. Het besluit is op 25 februari 2022 naar de aanvrager toegezonden en geregistreerd onder nummer 02022-02-025892.

Stukken inzien?

Om de melding en bijbehorende stukken in te zien, kunt u contact opnemen met de afdeling ‘Wonen, werken en beleven’ via het telefoonnummer 14 0167 of via het e-mailadres info@gemeente-steenbergen.nl

Geen bezwaar

Het college hoeft geen besluit te nemen over deze melding. U kunt daarom geen bezwaar maken.