gemeente Steenbergen | Nieuwe aanvraag omgevingsvergunning Hogendijk en Schoolstraat te Nieuw-Vossemeer

Aanvraag omgevingsvergunning voor de Hogendijk en Schoolstraat te Nieuw-Vossmeer

De gemeente Steenbergen heeft op 18-07-2024 een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen.

De vergunning is aangevraagd voor het uitvoeren van graafwerkzaamheden voor het aanleggen en verwijderen van kabels in bovengenoemde straten.

Deze aanvraag omgevingsvergunning is geregistreerd onder het nummer 0851Z240700000671.

Beslistermijn, inzage- en bezwaarmogelijkheid

Het bovenstaande heeft betrekking op een aanvraag voor een omgevingsvergunning waarop de reguliere procedure van toepassing is.

Het besluit op deze aanvraag publiceert de gemeente met een nieuw bericht.

Vanaf dat moment kunt u de stukken inzien en bezwaar indienen. Op dit moment is dat nog niet mogelijk.