gemeente Steenbergen | Ontwerpbeschikking Wabo vergunning Mariaweg 6 te Dinteloord

Ontwerpbeschikking Wabo vergunning Mariaweg 6 te Dinteloord

Ontwerpbeschikking Wabo vergunning, uitgebreide procedure

Burgemeester en wethouders zijn voornemens om, in het kader van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht (Wabo), vergunning te verlenen voor de locatie:

Omschrijving project

Mariaweg 6 Dinteloord,

Derksen Bedrijven B.V.

omgevingsvergunning Wabo voor wijzigen dierbezetting in bestaande stallen, plaatsen luchtwasser op stal 3, verplaatsen loods en realiseren nieuw kantoor/hygiƫnesluis (OLO-nr.6420105; omwb zaaknr.2021-045870).

Inzage

De aanvraag, ontwerpbeschikking en de bijbehorende stukken zijn gedurende 6 weken vanaf de dag na publicatie in te zien via de gemeente Steenbergen.

De ontwerpbeschikking is op 9 juni 2022 naar het bedrijf gezonden.

Zienswijzen

Binnen de inzage termijn kan een ieder, bij voorkeur schriftelijk, een zienswijze over het ontwerp naar voren brengen. Een schriftelijke zienswijze richt u aan de Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant Postbus 75, 5000 AB te Tilburg, info@omwb.nl. Het zaaknummer van de procedure is 2021-045870.

Wij maken u erop attent dat slechts beroep tegen de uiteindelijke beschikking kan worden ingediend als ook een zienswijze is ingebracht tegen de ontwerpbeschikking en men belanghebbende is.