Officiele publicatie
Vaststelling 2e wijziging regeling bezwarencommissie personele aangelegenheden gemeente Steenbergen
Burgemeester en wethouders van Steenbergen:
Overwegende, dat vanwege de daarvoor benodigde specifieke deskundigheid een aparte bezwarencommissie personele aangelegenheden is ingesteld en waarvoor een regeling is vastgesteld die de werkwijze van deze commissie regelt;
Gelet op de verkregen instemming van de Ondernemingsraad d.d. 25 augustus 2016;
Mede gelet op de bepalingen van de Algemene wet bestuursrecht;
b e s l u i t e n :
-
I.
met ingang van 1 september 2016 de Regeling bezwarencommissie personele aangelegenheden als volgt te wijzigen (2e wijziging):
Artikel 7
Artikel 7 wordt herschreven als volgt:
“De bevoegdheden ingevolge de hierna genoemde artikelen van de wet worden voor de toepassing van deze regeling uitgeoefend door de voorzitter van de commissie:
-
-
2:1, tweede lid;
-
-
6:6, voor wat betreft het door de indiener stellen van een termijn;
-
-
6:17, voorzover het de verzending van stukken betreft tijdens de behandeling door de commissie;
-
-
7:4, tweede lid.”
Artikel 9
Artikel 9 wordt herschreven als volgt:
-
1.
De voorzitter bepaalt plaats van de zitting waarin de ambtenaar en het college in de gelegenheid wordt gesteld zich door de commissie te doen horen.
-
2.
Indien de commissie op grond van artikel 7:3 van de wet besluit van het horen af te zien, doet de voorzitter daarvan mededeling aan:
-
a.
de ambtenaar,
-
b.
het college.
-
a.
-
II.
te bepalen dat dit besluit in werking treedt met ingang van de dag volgende op die van de bekendmaking.
Steenbergen, 6 september 2016
Burgemeester en wethouders voornoemd,
De locosecretaris, De burgemeester,
R.A.J.M. Bogers R.P. van den Belt, MBA